ח"כ טלי גוטליב תוקפת: "ארגוני הביון פגעו בביטחון"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ טלי גוטליב תוקפת: "ארגוני הביון פגעו בביטחון"

ח"כ טלי גוטליב לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב'מהדורת סופ"ש': "במקום ששב"כ יעצור את אהוד ברק שקורא לאלימות – השב"כ עסוק בלהזהיר שאני פוגעת בביטחון המדינה. כשפרסמתי על הקשר בין שקמה ברסלר מובילה מחאת השמאל למוסד, היה לי על מה להסתמך. אם יש מישהו שפגע בביטחון המדינה זה דווקא גופי הביטחון שנכשלו באיסוף המודיעין. טוב היה עושה ראש השב"כ אם הוא היה מתעלם ממני ולא מגיב"

שב"כ צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעין הסערה: ח"כ טלי גוטליב שוחחה הבוקר עם יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי ב'מהדורת הבוקר סוף השבוע' ואמרה: אנחנו עוסקים בשאלות מאוד מדאיגות ביחס לגופי הביון של ישראל. אתמול ראש השב"כ שינה מינויים שונים מתחת לאף של כולנו. רק כיבוש צפון הרצועה תביא לנו ניצחון וביטחון. שיתכבד ראש השב"כ ויגיע לוועדת חו"ב אליה לא הגיע כבר מפרוץ המלחמה. כל מיני רעיונות שונים מהודהדים שוב ושוב כמו סיום הלחימה".

"כשפרסמתי עם הקשר בין שקמה ברסלר מובילה מחאת השמאל עם המוסד, היה לי על מה להסתמך. במקום ששב"כ יעצור את אהוד ברק שקורא לאלימות – השב"כ עסוק בלהזהיר שאני פוגעת בביטחון המדינה. הלוואי שגורמי הביון היו כל כך חזקים כמו שחשבנו תמיד. טוב היה עושה ראש השב"כ אם הוא היה מתעלם ממני ולא מגיב".

"עניתי במכתבי לשב"כ שאם יש מישהו שפגע בביטחון המדינה זה דווקא גופי הביטחון שנכשלו באיסוף המודיעין. זכותה של האופוזיציה להיאבק בממשלה, אבל התפקיד שלנו בקואליציה הוא לתמוך בממשלה בכל הכוח. אנחנו ברוב טפשותנו נלחמים בחמאס בשטח אבל גם מספקים להם סיוע. חבל שקבינט יושבים רק אלו שאחזו בקונספציה. אם נמשיך להילחם באויב כשצמרת השב"כ והמוסד ישכחו שהם האויב לא נצליח".

האזינו



0 תגובות